Zöldborsókrémleves

by - 13:25


Mindig félő új ételeket elkészíteni, hiszen ha mégsem sikerült jól, mehet az összes hozzávalójával együtt a kukába. Szerencsére egy étteremben volt lehetőségem megkóstolni a zöldborsókrémlevest, így itthon már nagy előszeretettel készítettem el. Vacsorának nem kimondottan jó, mert utána pár órára megéhezik az ember, de uzsonnának tökéletes. Nagyon sokféleképpen el lehet készíteni. Ez a változat a legegyszerűbb és a legkevesebb hozzávalót fogja tartalmazni.

RECEPT

Hozzávalók:

  • 500 g Zöldborsó - fagyasztott vagy friss ~Én használtam zöldborsó-bébirépás keveréket is.
  • 1 közepes fej Vöröshagyma 
  • 2 gerezd Fokhagyma
  • 1-2 db Tyúkhúsleves kocka
  • 200 ml 8%-os Főzőtejszín - Elhagyható szerintem, de sokkal krémesebb vele.
  • Csipetnyi só

Elkészítés:


Egy kis kókuszolajon a fokhagymát és a felaprított vöröshagymát megdinszteltem, majd a borsót hozzá öntöttem, és pár percig kevergettem. Felöntöttem kicsivel több, mint fél liter vízzel. Raktam bele 2 tyúkhúsleves kockát, majd egy csipetnyi sót is. Amikor már minden megpuhult leszedtem a tűzről és egy botmixer segítségével összemixeltem a hozzávalókat. Felraktam újra a tűzre, majd felforralás után öntöttem hozzá a főzőtejszínt. Miután jól elkavartam benne a tejszínt leszedtem a tűzről és kész is lett. Körülbelül 20 percet vesz igénybe mindennel együtt. 


Ez elvileg 4 adagnak megfelelő mennyiség, de ez attól is függ, hogy ki mennyit szed, de ha 4 felé elosztjuk akkor egy adag tartalmaz:

  • 207 kcal
  • 12.25 g fehérje
  • 4.95 g zsír
  • 34.75 g szénhidrát


Jó étvágyat kívánok!
Puszi: Victoria~



You May Also Like

0 megjegyzés