Csibefasírt többféle körettel #Mealprep for school

by - 14:23


Ez egy következő alternatíva arra, hogy mit lehet elcsomagolni magunknak három napra előre. A fasírtot nagyon szeretem, de sajnos nem lehet azt minden nap enni, sőt az én típusom nem tolerálja a vörös húsokat. Na de mindenre van alternatíva. Ekkor kezdtem el gondolkozni, hogy mit lehet még kihozni a csirkehúsból. Kétféle sütésmóddal két különböző ízű húsgolyókat kapunk szerintem. Egyet próbáltam ki kókuszolajon kisütve és nagyon hasonlított a hamburger húsira. A többi sütési módját a következőkben írom le...


RECEPT

Hozzávalók:
  • 500 g Darált csirkemell
  • 100 g Zabliszt
  • 2 db Tojás
  • 1 Közepes méretű vöröshagyma
  • 2 Gerezd fokhagyma - Aki nem szereti annyira a fokhagyma ízét, annak elég 1 db is, mert én nagyon erőteljesen éreztem benne.
  • Ízlés szerint petrezselyem, só bors, pirospaprika 

Elkészítés:

A fokhagymagerezdeket fokhagymanyomóval összenyomjuk, a vöröshagymát felaprítjuk és a többi hozzávalóval összedolgozzuk. Hagyjuk állni, hogy az ízek összeérjenek. Már említettem, hogy volt amit zsiradékon serpenyőben sütöttem ki. Itt sajnos sok zsiradékot kéne használni ahhoz, hogy ne ragadjon le, ezért előszedtem a muffin sütőpapírt beleraktam a húsgolyókat és a muffinnak való tepsibe raktam. Ezt légkeveréses tűzhelybe raktam be, minimális hőfokon (kb. 150-170C°). Folyamatos figyelés mellett, és egyszeri átforgatás után, amikor átmentek a husik a tűpróbán, onnantól számítottam őket késznek. (Kb 10 perc sütés kell nekik.)

A hétre 2 fajta körettel készültem. Petrezselymes édesburgonya és barna rizs. 

Az édesburgonyát felkockáztam és felöntöttem egy fazékban vízzel. Felraktam a tűzre és puhára főztem. Miután megpuhult leöntöttem róla a vizet és egy serpenyőt vékonyan kikentem kókuszolajjal. Megpirítottam egy picit a petrezselymet és hozzáadtam a burgonyát. Összekevertem őket majd pár perc után leszedtem a tűzről.
A barna rizst pedig a tasakon lévő leírás szerint készítettem el. 


Az édesburgonyás doboz makrói:
  • 479 kcal
  • 33,3 g fehérje
  • 6,34 g zsír
  • 71,57 g szénhidrát
A barna rizses doboz makrói:
  • 473,25 kcal
  • 34,75 g fehérje
  • 7,41 g zsír
  • 63,82 g szénhidrát

Jó étvágyat hozzá!
Puszi: Victoria~


You May Also Like

0 megjegyzés