Karfiolpüré répával ~

by - 3:13



Aki a karfiolt szereti, biztos leszek benne, hogy egy szuper receptet hozok számára. Ebédére lehet fogyasztani köretként, vagy más köret mellé vegyes köretként, de tízóraira is tökéletes lehet. 

RECEPT

Hozzávalók

  • 1 fej karfiol
  • 1-2 répa
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 cikk karalábé
  • 1 cikk zeller
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 tyúkhúsleveskocka / húslevesalaplé
  • 200 ml rizstejszín
  • 1 pohár natúr joghurt
  • só, bors, metélőhagyma

Elkészítés

Egy lábosba vizet és a zöldségeket megmosva, megpucolva beletettem. (Természetesen a répákat felkarikáztam, a karfiolt rózsáira szedtem.) Ekkor került bele a tyúkhúsleveskocka, a só és a bors. Addig forraltam, amíg minden puha nem lett. A vízből kiszedtem a karfiolt és a répát egy külön tálba. Hozzáadtam a rizstejszínt, a joghurtot és egy kis metélőhagymát. Robotgéppel addig aprítottam, amíg össze nem sűrűsödött. 

Tipp: Ha túl sűrű a püré, akkor amiben főttek a zöldségek, annak a levével lehet még hígítani. 



Jó étvágyat!

You May Also Like

0 megjegyzés