Indítsd jól az új évet! ~ 2017-es naptáram

by - 14:51


Új év, új naptár! Az elmúlt években nem igazán volt olyan határidőnaplóm, ami annyira tetszett volna, mint a mostani. Igazság szerint nekem már volt egy határidő naplóm egy teljes tanévre (suli naptár), de azt akkor csak azért vettem, mert hirtelen nem találtam jobbat. Plusz ráadásul otthon vettem észre, hogy december és január között nincs meg fél hónap.... Na mindegy. 

Ééééééés most.... Teljesen beleszerettem a mostani naptáramba. Imádom a színeit és a felépítését. Biztos sokan vagytok, hogy ugyan úgy ellennétek veszve egy ilyen füzet nélkül, mint én. Én meg tipikusan az az ember vagyok akinek mondanak valamit és fél percen belül el is felejti... Szeretem benne, hogy minden hónap elején van kihagyva egy kis hely a feljegyzéseknek, oda tökéletesen tudom követni a bevételeimet és a kiadásaimat, vagy bármi egyéb dolgot, ami fontos arra a hónapra nézve. 

De most, hogy megtaláltam ezt a gyönyörűséget már legalább ennyivel is jól kezdődhet az év!:)

Határidőnapló: PIREX - kb. 2100 Ft






















You May Also Like

0 megjegyzés