Tejfölös borsós szószban csirkemell kockák metélőhagymával #Mealprep

by - 12:16


Huh... Nagyon sokat gondolkoztam, hogy hogyan nevezzem el a heti ebédemet és a címben olvashatóban maradtam. Instagrammon jött egyszer velem szembe és úgy gondoltam, hogy én is megpróbálom étrendbe beilleszthető hozzávalókkal elkészíteni. Tulajdonképpen egy kicsit zöldborsófőzelék íze van, de mégis egy kicsit más.  Ezekkel a hozzávaló mennyiségekkel 4 adag jött ki.


RECEPT

Hozzávalók


  • 500 g Csirkemell filé 
  • 50 g Zabpehely liszt
  • 1 Kis doboz tejföl (félzsíros, 140 g)
  • 1 Teáskanál mustár
  • 400-500 g Zöldborsó (pl. fagyasztott)
  • 300 ml Víz
  • Fűszerek - só, bors, metélőhagyma

Elkészítés


A csirkemellet kockákra vágtam, majd a kockákat megforgattam a zabpehely lisztben. Egy kevés kókuszolajjal (vagy olívaolajjal) kikentem egy mélyebb serpenyőt. Miután a zsiradék átmelegedett ráraktam a húsokat és addig kevergettem őket amíg ki nem fehéredtek. Eközben sóztam, borsóztam a húst ízlés szerint. Ezek után raktam bele a zöldborsót. Ráöntöttem a vizet és raktam bele ízlés szerint metélőhagymát. Belekevertem a tejfölt és a mustárt. Fedő alatt hagytam, hogy a hús megpuhuljon. Miután a hús megpuhult már kész is lett az ebédünk egyik része, hiszen én még csináltam hozzá rizst is. Egy előgőzölt quinoás barna rizst választottam, aminek egy tasakját osztottam háromfelé. 


Egy doboz makrói:
  • 410,81 kcal
  • 39,26 g fehérje
  • 8,81 g zsír
  • 48,85 g szénhidrát
Jó étvágyat! Puszi:
Viki♥



You May Also Like

0 megjegyzés