A kezdetek ~ 3. hét


Az előző bejegyzések alapján kezdtem bele én is az egészséges életmódba. Bár még csak 2 pontját osztottam meg veletek ennél már sokkal előrébb gondolkoztam. A III. pont  a rendrakásról fog szólni. Számomra ez egy izgalmas pont volt, és  szinte végeztem is vele. 

Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy mikor írjam meg, és hogy őszinte legyek túl sok idő telt el az utolsó bejegyzés óta. Majd elmesélem a III. pontban, hogy hogyan is zajlott nálam a rendrakás, és hogy mit kell róla tudni. Ebben egy könyv segített nekem, de minden rendrakással való élményemet hamarosan megosztom, mert még nem érzem, hogy 100%-osan végeztem volna. Csak ez gátolt meg a bejegyzés megírásában...

Én már a IV. és V. pontomnál tartok, ami az evéssel és az edzéssel kapcsolatos. Ezek megírásában is szeretném, hogy elteljen egy kis idő, hogy tapasztalatból tudjak írni és ne csak szórjam az igét. Szerencsére most teljes lelki nyugalmat tudhatok magaménak, próbálok a hamarosan bekövetkező kis- és nagy érettségik miatt nem aggódni és az egyéb hétköznapi dolgokon nem rágódni, próbálok megoldásokat keresni. Szóval most az életem egy olyan szakaszában vagyok amire bizton mondhatom, hogy teljes és boldog. 

Persze az életmódváltás közben is önmagadra találhatsz és megtalálhatod a lelki békédet, de az én személyes tapasztalatom, hogy az nem lesz egy sikeres dolog. Voltak már nekem is próbálkozásaim. Fontos, hogy csakis magad miatt csináld, és hogy tudd a legtöbb energiádat ebbe belefektetni, persze ez csak addig lesz ez ilyen erőt próbáló, amíg tanulod az egészet és nem válik a rutinoddá.

Az első edzés napom három héttel ezelőtt, hétfőn volt. Ahhoz képest, hogy nagyoooooon régen edzettem jól bírtam. Az első ilyen szintfelmérő edzésnek volt mondható, teljes test napot tartottunk. Az első héten 2× voltam edzeni, amikor nem személyi edzőnél voltam, akkor jógáztam. A 2. hetem is ugyan így nézett ki, fájdalmas, ám de mégis kellemes izomlázzal vegyítve. Szerencsére lett rá lehetőségem, hogy a heti 2× edzést átcseréljem heti 3×-ra. Ez már úgy érzem, hogy elegendő és bele is fér a hetembe. 

Most vagyunk a 3. hétnél. Nagyon sok mindent tapasztaltam és érzek már most. Például, hogy elmúlt a hátfájásom, ami minden egyes nap rányomta a bélyegét a hangulatomra is. A másik pedig az étkezéssel kapcsolatos. Az ember nagyon sok mindent el tud rontani, pedig a legjobbat szeretné magának. Még tavaly májusban én is bele estem egy nagy hibába. Majdnem most is, de mivel már nincs olyan sok időm, hamar megtaláltam a helyes utat. 

Ez pedig a változatos ÉTREND! Még mindig van mit tanulnom, de úgy érzem, hogy egyre jobban részemmé válik és már nem arról szól az egész, hogy leülök és egy kis cetlire megtervezem, hogy mit eszem másnap. Persze még most is előfordul, hiszen nem találtam meg minden alternatívát és nem ismerek minden lehetőséget, ami az egészséges táplálkozást illeti, de szép lassan haladok. Majd szeretnék ötleteket adni nektek és megmutatni, hogy az egészséges életmód nem szívás. Nem abból áll, hogy minden nap már csak muszájból esszük a "csirkerizset". Ezt most felejtsétek el, nagyon sok új ízzel és jobbnál jobb ételekkel, és ami a legjobb, kedvenc ételeink egészséges változataival találkozhatunk. 

Ezen a héten már egy edzésen túl vagyok, és igen, azt kell mondjam, hogy ez már tényleg nem az a kezdőknek szóló edzés volt. Jó érezni, hogy már elhagytam egy szintet és tovább léphetek. Mindig csak előre! Erre a hétre marad még egy spinning edzés és egy súlyzós edzés. A szabad időmben és amikor csak tudok jógázok, nyújtok. 

Ez a bejegyzés egy helyzet jelentés lett volna, ez alapján tervezek egy pár olyan bejegyzést ami segíthet azoknak, akik még csak most akarják elkezdeni. Szerencsére lassan egy hónappal járok előttetek, így velem együtt tudtok ti is nekiállni. Remélem tudok segíteni nektek és a legfontosabb, hogy tudjalak titeket motiválni és ösztönözni az egészséges életmód irányába.


You May Also Like

0 megjegyzés