ASK BOX |Korea|

by - 13:37

Most a ti általatok feltett kérdésekre kaptok választ egy koreai lánytól.^__^  Szerencsére minden kérdésre kaptam választ és nem ám tő szavakban!:3 (2013, Eunhee, 14)





Q: Koreában az amerikai vagy a koreai zene az uralkodó?
A: A koreai diákok gyakran hallgatnak K-Pop-ot. Úgy gondoljuk, hogy az amerikai zene is jó, de nem nagyon szeretjük kipróbálni az amerikai dalokat. Mert nem értjük a szövegét amikor hallgatni vagy énekelni szeretnénk a dalokat.


Q: Ismertek-e magyar előadókat?
A: Sajnos én és a körülöttem élők nem ismerjük a magyar zenét.


Q: Milyen nyelveket tanultok az iskolákban?
A: Mi tanuljuk a koreai, angol és kínai nyelveket. Én egy évig tanultam a kínai karaktereket. Ez a gyakori. Van néhány iskola ahol a japán nyelvet is tanítják.


Q: Egy héten hány nyelvórátok van?
A: Mi a koreai nyelvet heti 4 órában tanuljuk. Az angolt szintén. Úgy gondolom, hogy sokkal többet tanulunk koreaiul ahhh.


Q: A frufrus haj divat a lányoknál?
A: Sok mindenki visel ilyen hajat, valóban divat.


Q: Mit gondoltok a külföldön való tanulásról?
A: Sok diák megy más országba idegennyelvet tanulni. Tehát úgy gondolom a diákok lelkesek ilyen téren. Néha úgy érezzük a külföldön való tanulás elengedhetetlen, mert nincs sok időnk az angolt tanulni miközben tanuljuk a koreait.


Q: A koreai emberek mit gondolnak a külföldiekről? (Akik ott élnek.) Megvetik őket vagy inkább szeretik őket?
A: Mi szeretjük őket. 5-10 évvel ezelőtt a koreaiak úgy néztek a külföldiekre, mintha valami "idegenek" lennének. De manapság sokat segítünk nekik. Igyekszünk, hogy jó képet mutassunk a koreaiakról a külföldieknek. 


Q: Miért olyan nagy az Amerikába vándorlás aránya?
A: Úgy gondolom azért élnek sokan Amerikában, hogy növeljék az angol tudásukat. Persze vannak akik ott is dolgoznak. Vannak akik örökre kinnt maradnak és vannak akik vagy örökre visszatérnek vagy ingáznak a 2 ország között. 


Q:  Mennyire ismerik a koreai diákok Magyarországot?
A: Úgy tudom hasonló sorsa volt régen az országainknak. És... Mi nem tanulunk különös képpen Magyarországról. Azt hiszem gimnáziumban már tanulunk róla valamit. 


Q: Mit gondoltok az Észak-Dél konfliktusáról?
A: Azt hiszem egyesíteni kéne a két Koreát. Segítettünk nekik, de elárultak minket. Tehát úgy gondolom meg kéne változtatniuk a hozzáállásukat. 


Q:Szerinted nagyon különbözik a keleti és nyugati kultúra?
A: Úgy gondolom teljes mértékben hehe.


Q: Tényleg erkölcstelen az utcán kimutatni a szerelmet? Értem én itt a csókolózást, ölelkezést.
A: Ha ennek túlzott a mértéke, meg kell, hogy álljanak a felek. Például metrón csókolózni nem igazán jó választás.


Q: Zavar titeket, hogy Nyugaton is elterjedt a Kpop?
A: Oh.. Elterjedt? Nem igazán zavar!


Q: Miért plasztikáztat olyan sok ember?
A: Úgy gondolom, hogy a TV és a média tehet mindenről. 


Q: Miért van a karaoke bároknak akkora hagyománya?
A: Karaoke bárok? Én nem gondolom, hogy nagy hagyománya lenne. Egyszerűen csak jó kikapcsolódás.

Q: Mennyi az ideális korkülönbség nálatok egy kapcsolatban?
A: Úgy hiszem ideális a 3-5 év. De nálunk nincs ilyen meghatározás szóval a 10 vagy annál több év sem hátrány ha a felek szeretik egymást.

Q: Melyik idol csoport a legfelkapottabb most?
A: Lány csoport közül a Sistar és a Girls Day, fiú csoport közül a SHINee és a 2PM. Az én kedvenc bandám a Sweet Sorrow jó lenne, ha róluk lenne a legtöbb hír!

Q: Gyakran látni európai - koreai párokat?
A: Én kisvárosban élek és ott még nem láttam. Egyszer voltam Szöulban ott láttam egy ilyen párost, ott a férfi volt fehér.(Nem tudom, hogy milyen nemzetiségű volt.)

Q: Az iskolákban mennyire követelik meg a viselkedést és tananyagot?
A: Az én iskolámban a jó magatartást nagyon megkövetelik. Az én osztályomban szerencsére mindenki jó magaviseletű szóval ezzel nincs baj. (megj.: lány iskolába jár) A tananyagot? Ha azt mondom, hogy egy héten minden nap 8 órám van és csak este 10-re érek haza elárultam mindent?.:)


Q: A buddhizmus vagy a kereszténység az elterjedtebb?
A: Manapság a kereszténység, de a felméréseken mindig vetekszik a buddhizmussal. Amolyan fele-fele arányban vannak egymással. Az én családom keresztény és a baráti körömben is mindenki az.


Q: Volt már szerencséd külföldivel megismerkedni?
A: Ha a kínai számít akkor igen. A szomszédban lakik egy kínai család akik már régóta élnek itt és a lányuk velem egyidős. Párszor beszélgettem vele. Amúgy nem ismerek külföldi embereket.

Q: Hogy kezelitek az idolok katonaságba vonulását?
A: Őszinte legyek? A családom, rokonaim és a barátok katonaságba vonulása számomra fontosabb. Persze volt, hogy már kedvencem is vonult be, de ez csak másodlagos.


Q: Mi a véleményed a sasaeng rajongókról?
A: Szerintem borzasztóan elvetemültek, én soha nem lennék képes ilyenné válni még a Sweet Sorrow kedvéért sem!


Q: Számodra milyen olyan országban élni amit sokan az idolok miatt szerettek meg?
A: Számomra hétköznapi. Épp ezért nem értem, hogy miért kedvelik meg olyan sokan. hehe


Q: Milyenek a hétköznapjaid?
A: Iskola, iskola, iskola. keke


Q: Szerinted jó a megélhetés ott?
A: Saját boltot üzemeltet a családunk számunkra tökéletes.



You May Also Like

0 megjegyzés